fredag, maj 16

fantastiska unge

Vi har haft en sån jäkla härlig familjedag så det är inte klokt!
Vaknade 6 och drack lite välling och tittade på lite morgontv innan frukost.
Varit ute sen 8.30 och stängt hage, hann klart en lagom till lunch och sovning i vagnen. Hann klart nästa själva tills det var dags att vakna och äta mellis/fika.
Vart en liten picknick på bron med saft kex och fruktmos!
Sen släppte vi ut korna och jösses vad glada dom blev, galet glada!
Hönsen pickar ute på gården och så har vi varit till fårena förstås och åkt 6hjuling!
Handlade av glassbilen och hade glasstund på bron!
Vilket liv man har såna här dagar alltså!

Hamburgermiddag och nu påtar vi på lite inne.
Lilleman ställde sig vid tvättmaski en och ropade in i den en stund och sen gick han!!! 4 steg till min famn!!! shiiit!!!
Ville givetvis inte göra om de men ändå!

Sen kröp han in och hittade gårdagens hockey-mys-påse och smakade på några hörde jag, när det blev tyst smög jag närmare och då hade han hittat en chokladask jag gömt i en blöjkartong och smaskade så glatt på en bit när jag kom in!
Och för att förtydliga så var det inte gammal choklad utan bara bitar ingen av oss gillar och han hann ta en liten tugga av en bit... så...

Fantastiska unge vad jag älskar dig och alla dina idéer! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar