söndag, maj 4

kalasdag

Ja jösses vilken kalasdag de blev igår!
Mamma och co kom och så lunchade vi innan vi startade kalas förberedelserna!
Bror&Elina blåste ballonger inne hos våra nya familjemedlemmar kycklingarna!
Mamma glacerade mazariner och kokade kaffe.
Nisse gjorde ett lass negerbollar till.
Syster pyntade och hjälpte mig hålla huvet kvar på axlarna! 
Fina familj utan er hade de inte blivit nå kalas ♡

Sen ramlade det in folk, Alfons kompisar och föräldrar!
Vi fikade i köket och hade leksaker i hela vardagsrummet!
Fick hjälp av 4 stortjejer att öppna alla paket, Alfons blev överväldigad och kröp in till köket till pappa och ville sitta i knä.
Men jösses så mycke fint pojken våran fick! Leksaker böcker gungor kläder trehjuling mm mm mm!
Hur vi ska få plats uppepå är numer en gåta!
Men tack iaf allihopa! ♡

Vi fick sällskap ända till 8 på kvällen av våra lite längreväga gäster!
Kikade på alla djur och deras bebisar innan vi beställde oss lite hämtmat!
Perfekt efter en sån här dag!

Det skönaste jag gjort på länge va dock att lägga mig med lilleman och bara räta på ryggen och kramas till han somnade!
Tog iofs inte så lång stund efter denna dag!

Missade en fika med järngänget tyvär men jag hade aldrig kunnat köra bil och varit fokuserad efter denna dag! När man väl fått slappna av är de kört!

Människor som varit här i dagarna och firat min fina son på sin första födelsedag, en sak ska ni veta!
Jag älskar er alla mer eller mindre på ett eller annat vis, TACK ♡
(Och även ni som inte kunde komma men jag vet hade velat vara här förstås.)

Känns skönt att de är ett år till nästa gång! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar