fredag, juli 11

bi-ki-ni

Ja jösses vilka dagar vi haft i veckan.
Heeelt amazing!
Utlandskänsla branog!

Vi har spenderat dagarna ute, på Lits camping bla där möjligheten till att svalka sig är perfekt, lång-grundt och lagom temp för en liten kille!
Idag tyckte jag att "fasen solen tar ju som inget" och ångrade nästan att jag smort in mig lite...
Men så kommer man hem och inser att hoppsan Kerstin dags att ta på en långärmad resten av eftermiddan för oss båda... fast jag smort lillkillen med spf 30 4-5 gånger idag... han har iofs bara börjat bli lite röd så vi tog det säkra före det osäkra.

Ifjol hade jag inte bikini på mig en gång under sommaren... av förståeliga skäl kanske då Alfons va rätt nykläckt.
Men i sommar står jag stolt med min tiger-randiga mjukmage och bryr mig helt enkelt inte! Skön känsla ändå på nåt vis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar