söndag, juli 20

sommar sommar sommar

Härliga dagar och kvällar!
Vi har minisemestrat hos mamma och bara myst på.
Badat och busat.
Kollat på traktorer.
Undersökt varenda millimeter av ägorna, en och två gånger!
Ensamma och med finfina vänner!

Så här skulle alla somrar se ut!
Både väder och ledighet :)

Kvällsdopp för lilleman ikväll när vi for med middag och glass till den hårt arbetande pappan!
Han älskar verkligen att bada!

Älskade fina unge om du bara visste vad vi älskar dig!!!
Du är det finaste vi gjort och det dyrbaraste vi har!
Ingenting blir nånsin sig likt sen du kom, det blir bara bättre och bättre för varje dag som går!
Och känslorna starkare för var minut!
Det går inte beskriva, bara upplevas själv.

Och jaa jag måste tjata, just nu vet jag inget annat. Jag lever i det här. Min "mamma-ledighets-bubbla".
Livet är icke en dans på rosor men här och nu är det underbart och det är det jag vill dela med mig av. Det dåliga spar jag till mina nära med filter i öronen och tålamod att höra mitt gnäll och upprepande problem ;) ge och ta liksom!

Nu kommer gubben in genom fönstret och säger prosit.
Så attjo och gonatt!

1 kommentar: