måndag, juli 14

bra dagar

Vi har så bra dagar jag och lilleman!
Humöret idag har väl varit sådär på han, men efter en liten powernap på 3 timmar så ordnade det sig!
En fika och lite bus på hembygdsgården med grannarna satt som en smäck!
Sen middag och sen kväll. Och däremellan busbusbus!
Fullt ös varje vaken timme!

Flirtar/blinkar när han åker bil och vi tittar på varandra i backspegeln och gör ett försök till en slängpuss, blir mest pussar i habden som stannar dör men lika sött för de!
Går går går och springer så långt småbenen orkar och sträcker sen upp armarna och vill bli buren en stund... pekar och säger "dä" och vill gå nånstans väldigt specifikt, man märker när man går fel!
Pratar och härmar ord och försöker säga lika, det hörs så väl på tonfallen!
Varje dag är spännande och ny fast ibland så lika... älskade unge vad fort tiden går och gått.
Kan inte riktigt förstå det.

14 månader känns som en!
Jag vill inte riktigt att det ska ta slut.
Varken sommaren eller bebistiden.
Jag vill på nåt vis jobba och ha en vardag men samtidigt spendera varje sekund med min lilla prins.
Känner mig schizofren!

Svammel. Har inget vettigt att säga alls!
Go'kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar