tisdag, juli 15

vinst och förlust

Idag vart en sån här mysig familjedag då livet på landet känns helt rätt!
Vi har stängt hage och flyttat kor och sen även flyttat fåren på nytt bete.
Det är trivsamt att få vara tillsammans även när hjärtat jobbar ju!
Och djuren studsade av lycka så det var ju också trevligt att se förstås!

Kom in, la lilleman som somnade rätt och slätt på min mage...
Hittade en kall och tog med den på en långdusch! Cola alltså ;)
Och sen skulle jag packa lite inför morgondagens utflykt och det gjorde jag... plus att jag rensade bland böxan som jag aldrig använder och hittade två par trasiga/fläckiga jeans som fick åka till långbyxe-himlen och bli shorts istället!

Ååå imorn åker vi och myser hos momma!!! ♡
Längtar. Bara få va. Och träffa mamsen förstås!

Näe nu ska jag prova somna i tid tror jag!
PussÅgonatt.

Vi ♡ sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar