torsdag, mars 5

vurp

Haft städvecka på dagis och då städar man mån, ons och helg.
Blev helg idag då det är stängt imorn och vi ska på badhuset tillsammans!
Utflykten till slalombacken blev inställd... ni kan nog alla lista ut varför!

Iaf så städade jag ju för helgen idag då istället, för att ha det gjort då jag jobbar i helgen, och då tömmer man bla åtetvinningen.
Skulle jag ju göra ja... trampar på en osynlig plastbit av nåt slag och driver i backen... äh tar ju emot mig med axel och armbåge... mega-skönt!

Men dra mig baklänges, eller förresten helst inte en gång till, vad ont det gjorde.
Sen gick det över!
Och nu smyger det sig på en känsla av att morgondagen kommer bjuda på en halft  handikappad mamma i bikini med en sjövild snart 2åring... sakta men säkert... från axeln... ner till armbågen... på ovansidan underarmen ända till knogarna...
Och så upp i nacken och huvudet på det.
Mmm...

Man ser ju skriverierna om alla dessa fallskador som inträffar äldre, men att det skulle drabba mig redan kunde jag aldrig tro.

Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar