onsdag, mars 11

woop woop

Trots hjärtevärk, livskris och omotivation så blir man ju dagar som denna på riktigt bra humör!

Solen skiner och vi har varit ute och lämnat in trasiga smycken så jag kan få tillbaka dom hela och återgå till att ha dom på mig 24/7.
Underbart väder ju!
Beställde en jacka i söndags och nu fick jag sms om att det finns att hämta på Ica!
Fick en vision om vad jag ville ha för jacka just nu och dra på trissor så fann jag den,  precis som jag ville ha, skräll!

Önskar jag hade tagit på mig ett ansikte och iaf borstat håret när man ger sig ner på stan... brukar inte bry mig så hårt men så springer man ju på dom snyggaste brudarna Jenny&Jessica.
Hade jag pengar över så skulle jag unna mig ett besök dit, dom är grymma och spottar ut drömbilder dagligen på instagram.

Har jag sagt att min farfar är den finaste lilla människan som nånsin satt fot på denna jord?
Nu vet ni det och ni som inte haft turen att träffa han tycker jag lite synd om... och ni som har garanterar jag håller med mig!

Ska hem, laga mat, stryka vårgardiner och kuddfodral och få köket kaklat idag.
Woop woop!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar