onsdag, oktober 14

fyyy faaan

Vad jag ska sova inatt!
Jag njuter oftast av att sova hemma, i vår säng med en liten rullandes och snurrandes och mysandes om vartannat, men inatt ligger jag ensam i en hotellsäng och ingen som kan väcka mig!
Förutom kissnödigheter eller annat sattyg förstås...

Haft en heldag här i Åre med diskussioner och träffat massor med andra assistenter och insett att vi har lika många likheter som olikheter i våra arbeten. Fascinerande!

Avnjutit lunch och middag i lugn och ro och hunnit bada på badet här helt för mig själv i princip, sånär som på en halvfull byggare och en tysk turist som var surrsjuka!
Avvek först av alla ilväll för jag kände för att ligga på rummet och bara vara...
Och givetvis ladda för frukosten, bästa med allt ju!

Imorn har vi mer att planera och diskutera innan tåget hemåt går vid 15.
Slut på vardagslyxet!

Men vilket lyx att få vara med på nåt sånt här via jobbet. Guld värt!
Min första gång så det var på tiden!

Gonatt, bacon och äggröra kallar på mig!

1 kommentar:

  1. Vad fina ni är!! och så trevligt att få komma iväg på en sån sak. Lärorikt och så lite lyxigt att få en lite Tina-helg och lämna "mamma-jaget" hemma för en stund. I miss u by the way. Hoppas vi kan få till en dag där vi kan hitta på något, kanske om ni hälsar på oss eller tvärt om. PUSS

    SvaraRadera