fredag, oktober 9

imorn

Som min son säger om allt som måste göras, imorn!
Han är för söt.

Men imorn iaf så tänkte jag att allt skulle ske ;-)
Jag ska vara pigg och glad och piffig och snygg!
Morgonen visar hur dagen blir.
Men på kalas ska vi.

Idag har varit halvslö och sen full fart till helslö nu...
Dammsugit, skurat och lagat köttgryta som för övrigt blev skitgod.
Jag tycker om grytor mer än min sambo men jag tror jag ska börja laga mer av dom!

Igår kom brorsan ända hit med en möbel till hallen, som var slut här i Östersund men fanns i Sundsvall, men som rätt snabbt visade sig, på en skitstor bild på framsidan av kartongen, att det var fel möbel.
Brorsan visste ju inte vad jag köpt så han hade ju inte gjort nåt fel men dom som jobbar på butiken kan man ju tycka ska se skillnad på ett smalt högt avlastningsbord mot ett stort brett vardagsrumsbord?
Morr sa jag då. Dubbelmorr.

Idag fyller världens bästa stortjej år!
Grattis på födelsedagen!
Och även Nogga som sen 11 år tillbaka fått stå lite i bakgrunden men ändå lika mycket födelsedagsbarn, grattis Gogga!

Gokväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar