fredag, november 11

Alltså, vi äter så mycket god mat nu för tiden så jag tror jag kommer bli tjock om vi fortsätter!
(Ta det med en nypa salt och lite ironi och tänk nu hur jag faktiskt menar...)
Fick till en skitgod pastasås med vitlök och kräftstjärtar i onsdags, pannkaka med grädde och sylt igår, och rostade rotsaker och kotletter idag!
Tur vi ska iväg och bowla snart, för då rör man ju på sig nåt så enormt!
Kanske måste bli en promenad eller nåt imorn... vi är lika lata... inte bra!

Sjukt nöjd och glad över att inte vara på Forum är jag iaf!
Inte ens tänkt på såna hemskheter förrän igår då alla började annonsera om att dom var på väg dit... och när jag gick och la mig var jag nöjd att få gå och lägga mig en vettig tid, och i min egen säng, lika nöjd över att vakna i den pigg och fräsch imorse faktiskt!


Klippte fd svägerskan igår, som tagit körkort bara nån timme innan, spännande, grattis igen!
Och nya svägerska kom och fick slingor, hon sken som en sol när vi var klar, klar fördel och så jävla gött för egen del att få andra att känna sån lycka över egentligen så lite!

Näe, nu skulle vi visst duscha ;)
Adios amigos! Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar