tisdag, november 29

Dagens frukost: pastaskruvar och köttfärssås.
Dagens humör: inget.
Dagens mående: förkyld, men på väg åt rätt håll!
Dagens borde: skola, tvätta, kliva upp, duscha, göra nån nytta!
Dagens frisyr: katastrof!
Dagens klädsel: en trosa och täcke.
Dagens planer: bli frisk.
Dagens vill ha: smak&lukt igen!
Dagens längtan: bort...
Dagens fundering: vad ska jag göra med mitt liv?
Dagens beroende: nässpray/olja.
Dagens sämsta: tjockleken på slemmet som ska upp eller ner...
Dagens bästa: damp ner en ny film i Dans brevlåda idag!
Dagens tv: ScoobyDoo!

1 kommentar:

  1. Bli friiisk! ♥
    Tisdag förresten? Kan vi inte boka en dejt då?
    Jag är ledig! eller ja,jag har skola på dagen,men sen är jag leeedig! :) Ledig onsdag o torsdag också,o jobbar inte förrän fredag,och då natten!

    Jag saknar min BFF.. Men den här jääävla tiden, jag kräks på den..

    PussPuss ♥

    Forever and always.

    SvaraRadera