lördag, november 19

I glada vänners lag.

Sjukt less just nu... igen, jag vet.
Men kan inte saker och ting bara funka och flyta på?
Mest irriterad på mig själv kanske, för det känns alltid som att det är mitt eget fel?
Konstigt det där.

Jag har ljusa stunder också, och dom är i glada vänners lag!
Kunde önska att det var enklare att ses och få tid med varandra, men det är det inte just nu.
Jag blir både ledsen och less över det... och även där känns det som mitt fel, fast jag vet att jag försöker.
Givetvis vill man inte alltid umgås, men ibland förundras man över hur lite tid det finns, fast det tycks finnas tid till vissa? Förmodligen beror det på bristande timing, vilket faktiskt är mitt mellannamn, och inte att nån egentligen inte vill vara med mig.
Jag kunde bara behöva lite hjälp på vägen just nu, för den är delad i tu och jag har ingen karta.


Svammelmaja är framme nu känner jag, så nu tar jag mitt nyduschade och målade fejs och dunstar.
Middag och umgänge står på schemat, i hans glada vänners lag... jag saknar mina.

1 kommentar:

  1. Jag vann faktiskt 100 kronor på Bingolotto, men ingen resa än, bläää. Jag vill bli rik!!
    Hur är allt med dig då? Skoj på forum? :)
    Pösss

    SvaraRadera