tisdag, november 29

Måndagslyx

Igår blev det att lyxa till det.
Klev utanför dörren en endast gång på hela dan, och det för att köpa hem thai take away, avnjuta den till en film, och sen äta varma hallon och glass till efterrätt!
Kände iaf lite hetta i maten, som frigjorde lite smak så jag kände att jag åt hallon iaf!
Vardagslyx när den behövs som mest!

Blev några timmar till sängs igår... lusläst varenda blogg, webb-tidning och facebooksida eftersom stormen gjorde det omöjligt att se på tvn.
Likadant lär det bli idag, då det istället bara är skit på tvn!
Nu blev det dock Scooby-Doo, yeeey!

Jag hatar å va sjuk, jag blir så sjukt rastlös och förslappad så fort.
Meeen, det börjar kännas lite bättre. Mornarna är ju dock alltid värst.
Satsar på skola imorn iaf, men vi får väl se!

Annars då?
Jo men en snopp mitt i rondellen!
Man kan ju inte annat än skratta... mest över alla bittra människor som reagerar så stark på lite (förhoppningsvis) barnbus!

Näe nu tror jag det är dags för det dagliga vitaminintaget, c-vitamin brus med papaya-ananas smak och enchinagard droppar.
Sjukstugan över och ut.

1 kommentar:

  1. Man kan ju inte mer än att le en skvätt av snoppen, lite humor och glädje i vardagen e ju bara ett pluspoäng! =0)
    Krya på dig nu!!! Kramen =0)

    SvaraRadera