söndag, november 27

Dagens

Har sett vänner utföra detta, och kanske triggar det utökad bloggning till varje dag eller så blir de bara en dagens av detta ändå helt enkelt! Vi provar!

Dagens Frukost: Marabou M peanut och ramlösa citrus.

Dagens humör: inget.

Dagens mående: fruktansvärt... döende... eller bara jätteförkyld kanske...

Dagens borde: jobba?

Dagens frisyr: gömt mig i mössa idag.

Dagens klädsel: världens skönaste mjukisbyxor från Cubus och en lurvhuvtröja i skrikig rosa!

Dagens planer: var nog större än så här, men jag bör vara utvilad nu iaf!

Dagens vill ha: isglass!

Dagens längtan: fria andvägar!

Dagens fundering: hur jag ska lyckas äta kakan å ha den kvar...

Dagens beroende: snorpapper!

Dagens sämsta: jag å allt mitt klagande tror jag.

Dagens bästa: världens finaste ord från världens bästa vän!

Dagens tidning: läser nästan aldrig nån tidning längre... så det blir ingen. Tror jag gör om den till dagens tv istället; Vem kan slå Filip å Fredrik blev de då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar