onsdag, september 18

huuuk

Alfons har varit stundvis tussig sen söndag, mest på nätterna men hållt modet uppe om dagarna... 
Men nu har det hoppat över på oss föräldrar, ena värre än andra som det känns. 
Och på senare tid tycks alla mina förkylningar gå på bihålorna, så även denna gång, men mer direkt. 
Det bara small till igår eftermiddag...
Jag och lilleman har alltså spenderat dagen i sängen... försökt hänga med på hans vakna stunder och busa lite men jag orkar förstås inte som vanligt annars.

Feber, kill i halsen, hes, nästäppa/rinning, ont i huvud panna och näsan, go away... 
Hur kan man bli så hungrig och sugen på allt när man inte känner nån smak?

Jag undrar vem som smittat han då han blev tussig före oss? 
Nu siktar vi på att tillfriskna till helgen då vi har planer och verkar få finbesök till stan! 
 

Gonatt från sjukstugan...

1 kommentar:

  1. Min personliga gissning är nån på kyrkis, då Edwin oxå va den som blev förkyld först här.. Tror du inte? Puss ♡
    Krya på er, så vi kan sesas snart! ;)

    SvaraRadera