onsdag, september 11

reaktion

Med tanke på reaktionerna, eller snarare dom uteblivna, på förra inlägget så börjar jag ju tro att antingen så är jag fruktansvärt överkänslig eller så ska jag nog sluta dela med mig... här... 
Trist... ibland behöver man ju en annan människas reaktion eller bara åsikt. 
Men men! 



Åter till livet. 
Det bara rullar på, i sin egen takt och fort känns det gå... För fort!
Kikat på foton från 1 maj - 1 sep som jag tänkt beställa framkallning på! 
Ca 530 kort, och då är det väl ca 1/4 av alla jag tagit! 
Inte alla är så bra att man vill framkalla men kul att titta på ändå, och det har trappats ner rejält på fotograferingen, inte lika intensivt längre med både telefon och kamera i högsta hugg!
Men visst tusan passar man på, när tillfälle ges, att få en fin bild och roligt minne! 
Jag ❤ foton!
Och man ser ju verkligen vilken storkille vi har nu jämfört med 1 maj ;)


Näe nu åter till en halvbra film innan jag stänger igen mina grå.

6 kommentarer:

  1. Du är inte överkänslig, du är en mamma! :)
    Men gulltussunge!!! Man har ju lust att lyfta ut han ur datorn :D Vad har han för storlek på kläder nu??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja visst tusan han är ju så söt! Vi skulle setts nåt snart igen! Han är på 68 nu, 74 vissa å 62 vissa plagg! Stooorkille! :)

      Radera
  2. Gud va skönt att du har uppdaterat igen så jag slipper bli förbannad på förra inlägget. Jäklar vad jag hoppas att du gav människan en riktig avhyvling Tina-style! You go girl! :)

    SvaraRadera