torsdag, augusti 7

handlingsförlamad

Känner mig handlingsförlamad! 
Vet inte vad jag ska göra, vart jag ska göra det eller med vem? 
Tror jag gått in i ett mode som bara väntar på att börja jobba. Veta vad när hur å med vem igen!
Även fast det är delade känslor angående det... vill ha rutiner och som sagt veta vad jag ska göra, men kan man inte få ta med sig sitt lilla oskyldiga barn och vara tillsammans jämt jämt jämt? 
Ska sluta tänka på det för det blir bara jobbigare ju närmare vi kommer!
Planer är bra! Då funkar jag bäst! 
Stora som små!

Åh tänk när jag får pyssla på i vårat hem! 
Sånt gillar jag ju! 
Inreda, ändra och stöka.
Den tanken glädjer hjärtat redan nu i förväg! 


Och för lite dricker jag så huvudvärken är ett faktum. Ska sova så jag är mitt bästa jag imorn när liten vaknar. Det förtjänar han!

Jag och den stora mannen i mitt liv går om varann lite just nu och jag är så trött och tråkig känner jag. Men efter regn!
 
allmäninfo.nu
PussNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar