lördag, augusti 2

tjurig? jag?

Haha jaarni. 
Idag har jag varit alldeles mig själv i vanlig ordning ;) 
Vi tog en tur till stan och uträttade ärenden och storhandlade. 
Åkte på Coop då vi ändå skulle drälla på resten av Lillänge också, vilket jag inte gör så ofta, gillar Maxi bäst! 
Iaf så handlade jag på, va uppe i 1100:- när jag kom till blöjorna, och tog glatt 2 paket eftersom jag handlat för 500:- fast gånger två, för så borde det ju vara!
Handla för 500:- få ett paket blöjor för 1:- handla för 1000:- få två paket blöjor för 1:- st tycker man! 
Men icke. Det är ett paket per köpTILLFÄLLE. 
Så vad gör man? 
Jo man packar ur och blippar bort hälften av varorna bredvid kassan, lämnar ett blöjpaket och går och betalar, ut i bilen med det och så in igen. 
Plockade rätt och blippade in mina varor som stod där å väntade, hälften frysgrejer men det var det värt, och tog mitt andra gratis-blöjpaket och gick och betalade för andra gången. 
Fick ju dessutom en avstämning första så han kollade lite konstigt på mig andra gången och undrade nog hur snabb jag va egentligen och om det verkligen kunde vara jag!
Nåväl, per köpTILLFÄLLE var det, inte per kund inte per dag så tji fick ni märkliga affär!

Fyndade fodrade höstskor till lilleman och råååkade hitta 2 par själv också, 3 par för 348:-, helt ok!

Go'kväll & amen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar