torsdag, december 25

Jobbnatt pågår!
Trött är jag och nästan lite yr... känner mig småsnurrig ma'ett nu för tiden?

Jag gillar iaf julen.
Jag älskar maten, pysslet, stämningen känslan, lugnet, ge presenter, att få samlas.

Fast stressen och åkandet kan jag gott klara mig utan... som idag :)
Skööönt!

Vi fick iaf en dammsugare, portions-ugnsformar, presentkort på IKEA och pengar tillsammans!
Och jag fick en köksmaskin eller vad det nu heter! Snygg och rejäl utan att vara en kitchen aid!
Lilleman blev överöst med klappar som vanligt, han har ju redan fått; en rosa gitarr med Alfons 2015 på, pussel, leksak med djur&ljud, en dinosaurie, en mjukis-ko, kläder, lego och pengar.
Och idag; kläder, en traktor (som pappas, viktigt) en sån leksak där man släpper bilar nerför ett parkeringshus, playdoh, stapelklossar, köksgrejer, och en skida till snowracern med sånt snöre som åker in av sig själv.
Johan fick en Bumblebee legosats, SoA s.5&6 och en huvtröja, underställ och en röd fluga som var tänkt som morgonpaket men jag hittade den fasen inte, haha!

Det är kul att ge bort julklappar som det finns en tanke bakom, iaf när personen som får den uppskattar det!
Jag tycker det ska bli spännande att få ge min familj sina då jag lagt lite extra tid och omtanke på dom ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar