torsdag, december 4

mor ♡ son

Viiilken mysig dag jag och lilleman haft!

Först myste vi på här hemma, välling framför tvn i sängen, sen vek vi undan lite tvätt och packade iordning badväskan innan vi for ner på HC, mindre trevlig provtagning men nu är det gjort och sen brummade vi till stan och badet!
Alfons blev så lycklig när han såg vart vi var och skrek rätt ut och applåderade där bak i sin stol!

In och bytte om och duschade innan vi började buset och plasket och hoppandet från kanten och kastet för att sedan komma upp till ytan helt själv och skrika av lycka och vilja highfivea och simmandet och ett åk i rutschkanan sen var det bra! ;)
Ätit "bipp" (strips) och sen duschat å smort oss med "uaua" (salva/lotion).
Älskade unge att se dig så lycklig och full av bus gör mig varm i hjärtat och nöjd som förälder!

Sen tog vi bilen på Lillänge och parkerade och promenerade så lilleman somnade och jag fick kika på Kappahl i lugn och ro och nästan nå kassan på Coop, dvs ca 1 timmes sömn i massa oliv, innan han vaknade, sken som en sol och kikade på mig på flera meters håll och utbrast "maammaa". ♡

Hjärtat har smält ungefär 100 gånger idag under vår fina dag.
Sprang på min farmors söta syster Alva också och vi konstaterade att vi kände igen varandra utan problem trots all tid som gått!
Rackarns tråkigt att vi samlas så sällan båda mina släkter.

Sen gick vi med varorna till bilen och tog en mellis på McD, "bläääppläää", innan vi åkte hem!

Lilleman vurpade i en vattenpöl väl hemma och ungefär så fortsatte eftermiddan, efter 40 minuters vifta med armarna argsint och skrika "nee" till alla frågor, efter maten så blev det välling och natt... 18.15 knoppade han in.

Och jag är sjukt trött jag med så jag vill bara somna jag med!

Ska vara på dagis imorn kl 6 så det kanske inte vore så tokigt ändå.



Och ett stooort grattis till a'momma idag. ♡



Progress with lameface; none. 
Magen? Bare tjukk int på sytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar