torsdag, december 18

trött.ast

Timmarna närmar sig skiftbyte och gode gud så trött jag är. Vet knappt om jag orkar åka hem.
Jobbade mån natt, sov 3 timmar för att gå på lunch och planeringsdag.
Jobbade tis natt och blev kvar till 10.30 pga sjukdom, sov 3 timmar innan yrvädret kom hem!
Jobbar inatt och räknar nu ner till sovning... hoppas på liiite fler timmar.

Om det kan vara jobbigt att jobba på jobbet om nätterna ibland så är det 100 gånger värre att ha jobbet på sjukhuset.
Och guuud vad jag avskyr lukten och den otäckt sterila miljön här...

Gäsp gäsp gäsp.
Baguetter och salamiost med energidryck och saffranslängd med julmust... hälsosam kost I know men jag fick anpassa den efter plats och trötthet... mer socker åt folket... som jobbar natt iaf...

Lipat mig genom slutet på SOA och även sista avsnittet på Bonde Söker Fru...
Nu är det slut på saker att se tyvär.
Och inga kanaler på tvn.
Men bara 94 min till hemgång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar