onsdag, december 24

julafton

Men jösses...
Vi flyttade in igår!!!
God damn vad skönt!
Men jobbigt givetvis... burit kånkat skruvat möblerat och donat i flera dagar och nätter!
Så att få lägga sig i sin nybäddade säng i sitt nya sovrum var tamigfaan det skönaste jag gjort på länge!

Alfons somnade på 15 minuter i sitt rum, vaknade en sväng igårkväll när vi stökade på och en gång inatt och ropade men somnade om själv!
Stolt och lycklig i mammahjärtat när han vaknade 8.37 imorse i sitt nya rum!

Och att få vakna och bara mysa på framför tvn halvnakna och ensamma!
Vart sent igår så vi gröt-lunchade nere och sen upp och duschade länge och väl, griljerade skinkan och vilade!

Vaknade mitt i Kalle så vi gjorde oss iordning och gick ner, dit tomten kom, Alfons blev först rädd med snabbt gick det över och han började lite smått känna på tomten, och sen hjälpa tomten dela ut paket och sen hann tomten knappt med lillNissen våran!
Och så fick han en kram innan han for vidare, så sött!

Öppnade klappar och lekte lite innan matstök och ätning!
Jag älskar julmat... en gång om år iaf!

Sen har vi lekt lite till och busat och skrattat, precis lagom mysig julafton, och nu ligger jag i soffan och vilar mig inför jobbnatten... som känns lite jobbig men det ska nog gå!

God Jul på er alla! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar