onsdag, december 10

tiden

Vad är det med den här tiden som bara springer iväg?

Tänk att vi bott här i över 2 år nu!
Och renoverat i över 1... helt galet.
Och när det är klart kommer allt kännas så jäkla bra alltså!
Vårt första gemensamma hem.
Som vi dessutom skapat massor på och planerat helt själva.
Gör det nästan värt väntan men nu är jag otålig!

Vill bo in mig lite innan jul iaf men vi får se... jag törs inte hoppas då det alltid kan hända vad som helst i ett sånt här projekt.
Men det är äääckligt nära nu!

Annars jobbar jag mest som det känns.
Tråkigt känsla... men så kan det gå...

Har varit hos en fin vän här i krokarna idag och ätit middag och busat med våra lika gamla söner... kul med "vardags-lyx" ibland när allt man gör är jobbar och vännerna bor långt bort och har egna liv!

Nu ligger jag med telefonen som ni märker, 87 cm sötheter i mitten, tvn är på och han denna där jag lever med har en surfplatta och ser serie på!
Full säng kan man säga!

Luciatåg på dagis imorn!
Gonatt

1 kommentar:

  1. Tänkte på dig idag, att jag skulle ha svängt in när jag va påväg hem (vet dock inte vart du bor) men det är petitesser ;)
    Fick dock lite bråttom hem när jag fick reda på att malen skulle vara i Gäddede samtidigt som mig för engångskull så skulle vi få en låång kväll tillsammans.
    Du kan alltid komma förbi på sn kopp te här om du vill ;)

    SvaraRadera