måndag, augusti 6

live laugh love





Jag fick som jag ville igår =)
Eller jag fick helt enkelt göra som jag ville.
Herrn låg bakis så jag
fick åka och hyra film och handla chips,
läsk & karra själv.
Filmen var helt okej faktiskt...
och övrigt satt allt som en smäck just igår!












Att man kan känna så starkt för en annan människa?
Att man kan ha det så bra och så sjukt roligt tillsammans bara vi två?
Att man kan vilja så mycket mer?
Att man kan vara så lycklig stundvis att man nästan spricker?
Att man kan längta så mycket efter allt som komma skall?
I love my life!

1 kommentar:

  1. Visst är det tråkigt utan kommentarer? :) Allra helst då man skriver saker för att få en reaktion och starta en diskussion! Var jobbar du natt egentligen? Du har väl ingen nattöppen frisersalong :D

    SvaraRadera