onsdag, augusti 1

somliga straffar gud

Känns som att det blivit en gnällblogg på slutet... och inte blir den bättre idag.

Min lediga dag.
Den har spenderats i sängen med magonta utan dess like och ingen som helst ork.
Klev upp och åt frukost, sen snurrade det till och det kändes nästa som att jag skulle till och svimma. Så jag la mig igen och här blev jag kvar... sovit mig genom hela dagen, och ändå är jag så trött och orkeslös än.

På sätt och vis är det väl tur det kommer på min lediga dag, för sjuk kan jag inte vara det finns det inte personal till, och det vore ju jobbigt att orka jobba så här också.
Men då blir det ju heller inget annat gjort idag, varken nytta eller nöje.

Missade telefontid på medicin idag också... för tydligen måste man själv ringa efter provsvar och söka kontakt med "sin egen" läkare.
Ett år har jag kämpat med det här nu, och det är bara tiden jag sökt hjälp, sen vet jag ju inte hur länge detta pågått innan. Minns iaf minst 3 år tillbaka med kramper, sömnlösa, febriga nätter mm.

Jaja.
Somliga straffar gud...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar