torsdag, augusti 2

somliga straffar gud 2

Sov mig genom middag och kväll och natt igår.
Vaknar idag inte så mycket piggare, men jag tror magontan gett med sig lite och efterlämnar en känsla mer lik träninsvärk, fast från insidan liksom.

Igår ringde jag ju på sjukhuset, och fick veta att "min" läkare jobbar på medicin och dom hade tfntid mellan 9.30-10.30, ringer dit idag vid 10, och då säger kvinnan att han jobbar där och på mag&tarm som inte har tfntid idag för dom hinner inte svara i tfnen.

Jag känner mig som matadoren i Ferdinand för tillfället, med lust att slita av mitt hår.

Men jag får väl helt enkelt prova imorn igen...
Står tydligen i nån slags kö där, vore ju kul att veta vad och varför, och vad min sista röntgenundersökning visade.

Ska prova äta nåt, va ju bara 25 timmar sen sist...
PossHaj.

1 kommentar:

  1. Alltså.. vad har du för läkare? Sköterskorna måste väl kunna be han/hon att ringa upp då du är i behov av att prata? Tyckte det gick så himla smidigt då jag ringde.. Irriterande när det ska vara så tungrott alltihopa!

    SvaraRadera