måndag, augusti 6

värdelös

Okej att ni inte verkar förstå hur man kommenterar, trots en guide och att det är hur enkelt som helst... men seriöst, kan ingen skriva nåt... mina dagar och kvällar går så fruktansvärt långsamt nu.
Jag kan ju inte vara den enda som jobbar/har tid över/vill läsa och skriva?

Näe, ska det vara så här så tror jag vi stänger ner det här med blogg ett tag,
låser igen den och slutar en stund tror jag närmare bestämt... 

Jag blir "sur" när jag har tråkigt... som synes!
Och även när jag är hungrig... går och äter nåt istället då.


Hmpf.

3 kommentarer:

  1. Sluuuuuta sura, sötnöt! ♥
    Hur jobbar hon i veckan tro?

    Puss

    SvaraRadera
  2. Javisst, pappor är bra grejer! :) Nja, lät som det var färdiganvänt.. men vi får väl se!

    SvaraRadera
  3. Stäng inte ner den igen :) Det är kul å se vad diverse folk gör och vad dom har för tankar om allt, sen att jag är sämst på att blogga och kommentera de är en annan femma! :)

    SvaraRadera