fredag, december 6

fredagsmys

Eller ett annat ord för frosseri har jag hört :P
Ser ut på följande vis... jag har lagat god mat, vi har ätit, Alfons har sovit för lite och fick därför bada och göra kväll tidigt med pappsen, mina killar kan själva;), jag har duschat och tvättat och hållt mig undan, sen slog jag på filmen jag hyrt och vips så sover J också!
Vi hann ju frossa lite iaf, filmen fick jag se klart själv och nu slutet på Idol-finalen!
Heja Kevin... fast jag inte har nån aning egentligen!

Vi börjar bli friska...re... idag har vi iaf varit pigga i sinnet! Vi låter dock förkylda än så kroppen verkar inte helt överrens än!

Hunnit mysa med moster Jennie också på jobbet.
Delade känslor om att gå tillbaka dit kan jag lova :S
Men de får gå 2 mån iaf...

Imorn blir de julbord och jag längtar lite!
Kanske åker på marknad på dan också, får se dagsformen! Ses där?

Åter till fredagsmyset. ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar