onsdag, december 11

så jävla kär

I min lilla bebis så det finns inte!
Ligger här bredvid han tvärstolt då han ikväll kände att mamman var lite loj, och åt en stor flaska välling och somnade stillsamt panna mot panna med mig, som när han va nyfödd!
Mysigare stunder finns helt ärligt inte.

Jag önskar att vi kunde stanna i detta nu och mysa och busa så här resten av livet!
Men jag ser fram emot att följa dig under alla upptäckter och din uppväxt med förstås!

Älskade son. Ord räcker inte till.
Känslan är större än alla andra tillsammans.

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild!
    Ingen kan någonsin förstå den kärlek man känner för sina barn förens den själv upplever den!
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jösses jag hade ingen aning! Och du har två ;) dubbelt upp :)

      Radera