söndag, december 22

weekend

I fredags va vi på glöggmys i Häggenås, suuupertrevligt, gillar verkligen båda dom tjejerna, med familjer, som vi hade turen att träffa på babymassage!
Och våra gubbar känner varann sen innan så dom verlar också trivas ilag!

Igår tog jag&A en prommis efter 3 timmars julstädande och fick följa med grannar på premiär-spark-tur då vi möter pappan i familjen vars jaktlag skjutit en älg varpå jag skojar och säger att då får ju vi middag nån gång då!
Vips så ringde han J och så va vi bjudna på middag så vi följde dom hem och inväntade pappsen som donade lite här hemma!
Mycket trevligt och sjukt god mat, sådär så man inte vill sluta äta!
Drack mitt första glas vin på 1,5 år också, tog ca 2 timmar att få i sig, bara för att jag njöt ;)
Kom grabbar och firade den skjutna älgen så dom drack whiskey och for på kalas så jag&A kom hem ca 20.30 och han hann bli så jäkla ledsen för jag var så seg med vällingen att det rullade stora tårar och gräts hejdlöst.
Sen somnade han snabbare än vällingen tog slut i min famn... myyyys!!!

Dagens frukost: inget idag heller.
Dagens humör: bra bra!
Dagens mående: helt ok men lite täppt.
Dagens borde: säkert nåt men vi har mys-söndag istället!
Dagens frisyr: boll.
Dagens klädsel: mjukisar och huvtröja.
Dagens planer: inga vad jag vet...
Dagens vill ha: en miljon än.
Dagens längtan: till juldan!
Dagens fundering: hur slår jag in klapparna utan att väcka barnet eller visa dom som ska få dom?
Dagens beroende: Alfons.
Dagens sämsta: inget än så länge!
Dagens bästa: har inte hänt än ;)
Dagens tv: barnkanalen gick varm på morgonen, avslutade med Pettsson&Findus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar