söndag, december 15

strömlös och krogen

Jao här har Ivar rivit med sig strömmen en natt så vi fick krama oss varma.
Men utbyggnaden och övriga byggnader & bilar höll så inte för att klaga!

A&J har varit hemma utan mamman en hel kväll och det utan problem så nu får man ju lite mersmak!
Jag fick då mysa med en av dom bästa! Guld värt och jag är så tacksam att ha dom i mitt liv. ♡

Och dessutom är jag sjukt sugen på att ha en riktigt rolig utekväll, dricka gott och fuldansa på krogen i glada vänners lag!
Like back in the days...
Jag vill inte att hela mitt liv ska stanna upp bara för att jag fått barn... fast jag prioriterar och vill heeelt annorlunda nu!

Vinter slog som till över en dag, så va de gjort!
Hoppas snön får stanna nu!

Igår spenderade vi kvällen hos moster&Nisse med morbror&Bella!
God mat, mys, skratt, bus och fotografering!
Jag tycker om min familj och är glad att vi har den lättsamma relation vi har... jag önskar vi sågs oftare ändå. ♡

Galet nära till julafton nu.
Den spenderar vi väl här och sen åker vi på turné på juldan. ☆

Min lilla kille är det finaste och bästa som nånsin hänt mig!

4 kommentarer:

  1. jag älskar dig, önskar också vi kunde träffas mer ofta! Men snart kommer vi ju iaf mötas på jobbet en kvart ;) Puss <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Und aj lööv jo!
      Haha ja vi får ta vara på de lilla ;) kärlek!

      Radera
  2. Fuldans kan jag ställa upp på, godricka innan bara :D
    Turné på juldagen, typiskt! Men jag tänkte att vi kanske turnéar bort till er under ledigheten. hoppas det kan passa någon dag för oss alla! PUSS&KRAM Wewwe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja de är väl vi mästare på!
      Idag passade de, tack för att ni kom!! Kärlek!!

      Radera