måndag, december 30

LYX

Ja tänka sig va lyxigt de kan kännas att få gå ut och äta och se en bio!
De va ca 9 månader sen sist nu!
Bytte karln mot bästa Jänet som date, helt perfekt!
Vilken mysig kväll!
Vi, framförallt hon, va värd lite lyx!

Bashiras och Hobbit!
+örtsåsen på Bashiras är to die for!
+spännande film med flera hoppa-ur-stolen-moments.
+bästa sällskapet

-varför serverar man ett sällskap på 2 personer förrätten med nästan 10 minuters mellanrum? Man vill ju äta ilag, och dessutom var det nåt så simpelt som mitt vitlöksbröd som kom in sist?
-sa när vi beställde att vi beställer fram maten direkt för vi skulle på bio efteråt, ändå blev de en miss och vi gick med 5 minuter till godo (meeen vi hann!)
-slutet på filmen... mitt i en scen typ! (spännande)

Älskade vän vad jag är glad för att jag har dig!
Kunde jag lätta lite av det du bär på dina axlar så skulle jag.
Du är så stark och snäll och vacker på alla sätt och vis och lyckas finna tid för andra fast du har fullt upp själv.
Du lyssnar på värdsliga problem som är en fis i rymden jämfört.
Jag beundrar dig för alla dina fina egenskaper och sätt att vara världens bästa vän mitt i allt.
Tack för att du finns i mitt liv och för ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar