söndag, mars 9

besökare

Fascinerande att se.
Jag har allt mellan 66-115 besökare / dag.
Oftast kommer dom via google.se
Ibland via bloglovin.com
Och 3e oftast från joannaolowa.blogg.se tvillingmama.blogg.se denander.blogg.se


Idag sitter jag på jobbet igen!
Lite kris, och jag både vill och försöker ställa upp.

Tänkte ta en stan-sväng sen.
Jag behöver en ny bh... minst... och en ny mascara.
Kanske hinner prova en bh nu när man går utan lilleman en sväng ;)
Kan ju vara svårare när han är med...
Vi får se vad damen här säger om det helt enkelt!


Igårkväll fick jag surra med en fin vän, välbehövt och vi pratade i 3 timmar utan en tanke på tiden.
Om exakt allt och inget... alla och inga... nu och då...
Satt till slut på toaletten och pratade när herrn ramlade in från bion, för att inte störa sovande.

Och lilleman var sååå nära att sova 3 nätter i rad i sin säng.
Men 02:25 kommer det en katt och klöser upp dörren och jamar så han sätter sig ju tvärpigg upp och vill gå och släppa ut han... crap... skitkatt... skitdörr... skit!
Äh det var mysigt att få somna om tätt intill efter lite välling men det gick ju så bra för han själv.


Nej men det här går ju inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar