måndag, mars 24

måndag

Ja jösses vad tiden springer iväg.
Ny vecka igen.

Idag målas det för fullt!
Herrn har grundat tak och jag har grundat lister!
Nåt jag aaaldrig gjort förut, men hur fel kan det bli? ;)
Roligt att kunna bidra med lite fysiskt arbete istället för bara städning och sköta Alfons!
Fast jag föredrar att vara med lillkillen givetvis =P men han sover ju så gott på dagarna så man hinner ju litte iaf!

Imorn jäklaranamma kommer det ett IKEA lass hit, yeeey!
Ska bli så fruktansvärt roligt att se det på plats och hur allt blir till slut!
Jag är spänd, nyfiken, förväntansfull och längtar massor!
Blir en byggarhelg till helgen!

Nu sover lilleman och penseln bör ha torkat efter en tvätt så jag ska återgå till lite nytta!

Trevlig kväll på eder alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar