tisdag, mars 11

svimma inte

Men jag har ikväll sprungit!
Att de va till grannen och nedförs behöver vi väl kanske inte nämna :P
Ja inte till Linda utan ääända till Gertrud ;)
Gick fint de! Faktiskt riktigt härligt och med min repeat-playlist i lurarna!
Väl där bjöds det på ljusparty och go'fika!
Tog och vann en förpackning ljus med super god doft av jordgubbsdröm och beställde 2 finfina lyktor, fast dom jag egentligen ville ha var de förstås köpstopp på!

Joggade mig hemåt smått uppför men fick ge mig nere i korsningen, och inse att jag är fruktansvärt ur form, och gå sista biten!
Stretchade lite vader när jag borstade tänder och tänkte att jag kommer ha så ooont imorn och än värre dan efter!
Årets första, och mest troligt sista, springtur... beach 2020 I'm on my way!

Annars hade vi supertrevligt på lekdejt, grabbarna stjäl leksaker av varandra och leker för sig rygg i rygg med små inhopp av interaktioner!
Och vi mammor surrar och utbyter information om diverse!
De är ju så roligt å få berätta för dom som är på samma ställe i livet om vad som händer och höra vad som händer hos dom !
Det är nåt nytt varje dag i princip!

Och mittimellan dessa två aktiviteter har vi hunnit med ett pmöte också!
Ett bättre sådan utan konflikter och massa rutin-saker att ta upp.
Skööönt, äntligen och hallelujah!

Nu äre kväll!
Imorn ska vi dejta Sanna på staua!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar