söndag, mars 2

bröllop

Ja men vilken helg.
Jobbade sista dagen i fredags, kom hem med planer på en afterwork med grannkäringa men vi blåste av det och lika bra var det då lilleman hade sån feber.

Lördagen fortsatte med feber men A fick vara hemma med pappan medans jag for och gjorde en brudfrisyr, vacker kvinna!
Såg när hennes fina barn lämnade över henne till sin blivande och världens lyckligaste man innan jag for hem till en riktigt sluck liten.

Och inatt vaknade vi som vanligt 03.30 för lite välling och somnade om igen, vaknade en timme senare av att lilleman lägger huvudet på mitt bröst och kaskadkräks 2 gånger... uffa uffa stackars liten ♡
Konstaterade 41 grader och fick en alvedon och somnade så småningom om igen.
Dagen har sett lika ut. Hög feber, trött, diarré, vill inte äta eller dricka och kräks när vi försökt...
Jag skulle byta plats med dig direkt min lilla kille om jag bara kunde. ♥

Pratade med 1177 ikväll bara för att se vad dom sa och hon tror de är nån virus-infektion med tanke på hur han mår i magen.
Får ringa bvc imorgon och höra, om febern kvarstår.

Jobbigt att se sin annars pigga glada bebis så trött och orkeslös.
Han bokstavligen skakade i sig några majskrokar mittidan.
Frukt går och välling har gått till sista flaskan som han inte ville ha.
Lite vätska får vi i han emellanåt men inte så mycke där heller.
Mammahjärtat blöder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar