onsdag, maj 18

bildbomb

Har lagt över bilder från kameran och från min fina vän och grymma fotograf Veronica så nu har jag lite att dela med mig av!


Matstafetten 2015

Gravid med Ludvig ♡

Alfons 3års dag! Lycklig kille alltså!

Min reaktion på Babyshower överraskningen!
(Ja jag säger mest troligt "vafaaan".)

Såååå många fina presenter, o.m.g!

Massa gott fika och så jäkla mysiga detaljer!

Underbara älskade familj inklusive vänner 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡



Blir tårögd och lika varm i hjärtat när jag ser bilderna från Babyshowern! 
 Alla som var där och hur jäkla väl dom faktiskt känner mig in i sista detalj.
Tacksam och älskad är känslorna.

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder!
    Jag hoppas att om vi lyckas bli gravida att jag får ha lika fina vänner i min närhet som göra sånna speciella saker ��

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju först då man ser hur snabbt dom växer:D längtar tills vi får ses allihopa:)
    Tack, jag tror vi åker hem om någon timma. Det ska bli skönt att få sova i egen säng :)

    SvaraRadera