fredag, maj 27

p

Åh igår hade vi en toppendag på Jamtlis öppna förskola med bästisar!
Lek och sångsamling och lite mer lek i det supermysiga lilla huset, lunch och sen lite stros och utelek främst i båten, skepp och hoj pirater och sjörövarFabbe!
Sen en glass på maxi innan hemfärd.

Bus ute med faster och sen en sväng hos grannen och hans nya studsmatta!
Ludvig han fortsatte sova i bärselen han!

Lagade delikata perbullar i ugn till middag och matade bebis under tiden, älska ugnsmat nu för tiden, haha!
Sen gjorde vi kväll... en jobbig eftermiddag för herr kissbyxa Gustafsson...
Ludvig han vart vaken till 23 då jag gick till sängen och han åt så han somnade.

Idag har vi varit hos "dokkor Emma" på MVC och satt in en p-stav.
Provar en sån igen nu och hoppas kroppen reagerar lika som första och andra staven, dvs inga blödningar eller biverkningar alls!

Ludvig somnade på vägen dit och Alfons fick leka kontor på farmors jobb medans jag köpte lunch/pizza som vi sen åkte med till stenplockarna pappan&fastern och picknickade på gräset.
Och nu är vi hemma, "fikaj" som Alfons så stort ska göra före och efter varje måltid, han fick idag russin!

Alfons ska sova hos farmorn ikväll, pappan jobbar och jag och Ludvig ska till stan på Skönhetsgränds 1års kväll, och lyxa till det och utnyttja min 30 års present med grannarna och äta på vezzo!

Fick en liten oväntad lön den här månaden så jag ska investera i lite saker idag, sjukt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar