måndag, maj 30

10 v

Idag blir den lilla 10 v.
Galet... som varje dag/vecka... att tiden går så jäkla fort!

Han äter och äter och sover 3-4 timmar i sträck oftast så rackarns skönt och man hinner ju med att göra nåt eller prata med nån eller bara vara en stund då!

Högljudd liten rackare som absolut talar om när nåt är fel eller hungern sätter in!
Men som likväl ligger nöjd i sitt babygym och kikar och viftar med händerna på sakerna längre stunder!

Storebroren har haft lite bakslag med olyckor och tårar...
Han är ju en sån känslig liten go'bit.
Jag önskar jag kunde hjälpa han med allt i livet så han inte ska vara ledsen eller ha det jobbigt... men jag försöker ju också lära han att klara sig själv.
Men han är ju bara 3 år och har inte gått igenom alla sina perioder och trotser än på långa vägar så det är bara hålla i sig och fortsätta älska och lära.

Mina fina pojkar.
Hela min värld kretsar runt er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar