fredag, maj 6

mys

Igår hade jag en heldag med fina vänner!
Mötte Jänet i stan kl 9 och så bilade vi till Hammarstrand där hon fixade sina naglar hos Veronica!
Grymt snygga och så jäkla vårligt härlig pastellfärg... önskar jag kunde ha och orkade hålla efter men det är inget för mig!
Sen lunchade vi med Vs familj och mös innan vi åkte till min farmor&farfar och hejade och träffade morfarn.
Plockade upp Veronica på Hammarn och tog med henne till stan där vi avnjöt förrätt och huvudrätt på Bashiras och sen efterrätten från Max i bilen!

Ludvig skötte sig snyggt men var givetvis inte nöjd när jag skulle äta, i vanlig ordning!
Kissade först ner sig så vi fick byta kläder och som tur var så snabbtvättade jag dom nerkissade i handfatet och torkade medans naglarna gjordes, för efter lunchen bajsade han igenom när Veronica höll i han, bara kuta till bilen och byta en blöja i bagaget, och när blöjan kom av så stod det en stråle rätt upp o luften och 2 meter ut ur bagaget, vilket kaos!
Hade bara ett ombyte och en pyjamas med, tabbe, men det gick ju!

Mysig kväll med 2 favoriter, eller ja 3 men ni fattar!
Satte Veronica på en buss hemåt vid 22 och for sen hem själv.

Idag har vi varit ute här hemma mest hela dagen i omgångar!
Haft finfrämmande av Carro&Millie&Mårten, och Alfons fick så fina presenter så.
Förundras över att vi har så fina vänner som känner han så bra!
Middagen blev grillat på nedervåningen och Alfons skulle sova kvar då jag och Ludvig åkte in och storhandlade.
2 timmar tog det och det var så lugnt och skönt att bara strosa och verkligen tänka efter vad vi behövde och Ludvig bara sov så duktigt!
Fredag kväll, ultimata handlartillfället!

Vi har städdag på dagis imorn så därför sover den stora lillemannen borta.
Jag och Ludvig ska vara i köket och se till att dom som gör nåt vettigt får nåt att äta!
Borde sova nyss eller för en stund sen.
Sååå trött i em och kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar