lördag, maj 14

recap

Alfons fick hämtning här hemma i tisdags!
Momma & kusin Bella kom från Sundsvall och väntade här när han kom hem från dagis!
Han hade packat en påse med lite kläder, pyjamas och tandborste, storkillen.
Mysigt hos mostern på Frösön!
Jag och Ludvig var på ett möte om sommarutflykt med dagis!

På onsdan möttes vi på Multi challenges lekland och busade lite!
Sen på Lillänge och shoppade lite innan vi for på Frösön och färgade mosterns hår och barna badade och lekte lite mer innan vi for hem och fick middag.
Lekte ute massor innan vi gjorde kväll.
Skönt med vädret och ljuset nu!

I torsdags kom mostern och kusin Bella hit och fixade klart håret och mös!
Va ute och lekte på fm och då sov Ludvig i vagnen som vanligt och när vi gick in tog Jennie med sig bebis in...
Regnet kom så vi såg film och lekte inne sen... men plötsligt säger syrran har inte du vagnen ute?
Meeen.
Det, vädret och orken vart mina ursäkter för att skippa en promenad i staden.

Igår hade vi främmande hela dagen tills jag lämnade dom stora grabbarna hemma och for och rände lite!
Fick massa gjort innan jag hamnade på den planerade tjejkvällen/snippfesten/mammor i 30 års åldern kalaset!
Vitlöksbröd, pulled pork och cheesecake, surr, skratt, spel och lite dricka för dom som kunde! 
Vips så var kl 12, vi youtubade dåliga låtar och Carro fyllde år... körde hem Jänet till Orrviken och åkte hemåt medans Carro&Lina for på krogen och Joanna även hon hem!
Kom hem 20 över 1 och riggade blomma, festis och lakritspipor i tack-för-att-du-stått-ut-med-mig-i-6-års-present!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar