onsdag, januari 8

30 år

Imorgon blir mitt stora hjärta 30 år!
Jösses va gammalt de låter!
Vi är ju inte gamla alls!!
Jag får ju dock vara 28 i ett halvår på hans 30 så jag framstår ju som ung på riktigt *fniss*

Idag har vi varit hos min fina största lillasyster och försökt oss på en traktortårta... glömde fota den vilket iofs känns kvitta för det är bra nog mycke svårare än de ser ut och verkar... meeen jag har ju försökt då iaf... borde kanske ha tränat nån gång innan men den får duga!
Har givetvis köpt en med, en reserv!
Haha... den lär nog gå åt före traktorn!

I present får han... dam dam damdam...
30 burkar mandarinklyftor maskerade i en inslagning som mer liknar en bowlingkägla. Muahaha!
Internt men han ääälskar dom där burkarna. .. och antalet var ju givet ;)
30 rosor och ett armbandsur, när han hittat ett han vill ha!
Jag har rimmat ihop ett kort.
Alltså... jag är en förjävla rolig tjej!
Ni skulle bara veta :) endel har ju turen att ha fått mottaga ett av mina fyndiga rim och vet!
Ja jösses!

Liten har feber och har klängt på moschan som en liten apunge idag, myyysigt varmt och kramigt har vi haft de!
Han vaknade för en stund sen och somnade om på min arm. Han vill bara vara nära... min lilla prins. Jag njuter!

Sjukare känsla att kalla sig själv mamma förresten. 
Det slog mig ikväll.
Mamma. Mamma Tina.
Sjuuukt.
Men samtidigt har inget fallit sig mer naturligt!
Kärleken är oändlig oövervinnerlig och obeskrivlig.
Min lilla kille. Finare än alla solnedgångar på jorden. Jag kan titta på han föralltid!

Och de ska jag nu göra! Hejpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar