torsdag, januari 30

under en sten

Där kan man hitta mig kan man tro efter de här inlägget eventuellt!

Men swish, viiilken fantastisk uppfinning!
Förstås redan allmänt känt, men det slog mig idag :)

Dagens tips:
Lagade mat, oxrullader, och som ni vrt ska dom ju helst hålla ihop på nåt vis!
Då tar man vanligtvis en tandpetare eller liknande, meeen inte jag för jag lyckades googla fram världens grej!
Spaghetti! Så jäkla smart! Den tillagas ju och är kvar utan att det gör nåt!
(Även detta kanske är allmänt känt och jag riskerar att verka ännu mer gömd under en sten, ellerrr så får ni världens tips av mig helt enkelt ;)

Och här ligger jag och smygskrattar åt Hur många kramar finns det i världen!
Fantastiska människor... vad jag skulle vilja jobba med såna stjärnor och härliga personligheter!
Grabbarna gjorde kväll för länge sen.

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar