torsdag, januari 2

Har året varit bra? 
Det har verkligen gått upp och ner.

Höll du några utav dina nyårslöften? 
Jag brukar inte avlägga några...

Tror du 2014 kommer bli lika bra/dåligt? 

Det blir förhoppningsvis lite bättre. Det har ju givetvis inte bara vart dåligt men det dåliga har varit riktigt tunga besked och händelser iår.

Har du förlorat någon kompis detta året? 
Ja tyvär blev bla min bästa killkompis tvungen att lämna oss alldeles för tidigt.

Vad kommer du sakna från 2013? 
Glada dagar stunder och minnen! Nya på gång under 2014!

Nämn en positiv sak från 2013?  
Alfons, Märta, Storm mm! 

Vad spenderade du mest pengar på? 
Mat och bebis!

Finns det någonting du ångrar med 2013? 
Det skulle vara att jag inte kunnat ge mer tid och av mig själv till mina nära och kära, speciellt dom som kanske behövt de lite extra. <3 font="">

Lärde du dig något nytt under 2013? 
Att hålla mig lugn och göra de bästa av situationen har jag blivit en mästare på.

Bästa köpet?  
Bilen tror jag bestämt? 

Blev du kär i år?  
Dödskär!

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 
1 maj! <3 span="">

Vilka länder besökte du? 
Inget.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag blev ju mamma :)

Vad var din största framgång 2013?
Jag blev ju mamma ;) 

Största misstaget? 
Jag vet inte? Faktiskt... 

Har du varit sjuk eller skadat dig? 

Icke de!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 

Jag har varit både och!

Vad önskar du att du gjort mer? 
Tagit vara på mina vänner och familj.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Tänkt.

Hur tillbringade du julen? 
De finns de ett helt inlägg om sen tidigare!

Favoritprogram på tv? 
Greys, say yes to the dress och Arrow! 

Bästa boken du läste i år?  
Har nog bara läst nån barnbok?

Största musikaliska upptäckten? 
Vad skulle de vara tro? Kommer inte på nåt!

Vad gjorde du på din födelsedag 2013? 

Jag firade bästa Lillybus på dagen och hade lite fikagäster själv på kvällen!

Hur skulle du beskriva din stil år 2013? 
Förslappad och bekväm kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar