onsdag, januari 22

hårlös

Ja de är de ju förstås ingen risk att jag blir!
Meen idag ska jag använda min julklapp och få frisera mig och ev färga lite :)
Känns extremt lyxigt och jag längtar.
Har en vision av en stor förändring men vi får väl se ;)
SysterYster kommer och barnvaktar/umgås, guld värt! ♥

Inatt har vi gnytt och gnällt och vridit och kastat oss här i sängen, täppt så jag ville ha han lite upprätt och under uppsyn, fjantig jag men sån är jag :)
Och det kastet står jag gärna om än lite tröttare än vanligt!

I övrigt så var vi och badade lite igår, liten verkade pigg men märkte ganska snabbt att tiden blev tokig och han var lite trött!
Men vi åkte minsann rutschkana och lekte med polarna Valter, Lukas och Arvid ett tag sen lunch, handla och hemgång, sen sov han 2,5 timme och gjorde tidig kväll!

På övervåningen har vi nu rum, om än bara skal med gips och så men man börjar liksom kunna se hur och vart saker och ting kommer hamna :)
Lääängtarrr! Yeeey!

Nej nu luktar de mumma här så vi ska ta rätt på de och busa vidare vi!
HörsHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar