onsdag, januari 1

gott nytt år

Nytt år nya tag!
Vad jag ska ta tag i vet jag inte riktigt, gillar mitt liv ändå!
Så fort boendet är klart så ska jag väl "ta tag" i de och då blir allt perfekt ;) haha!

Gårdagen såg ut som så:
Jag och Alfons for och handlade och lunchade i Orrviken med syster&Nisse och tog med bror&E till stan.
Handlade till nyårsmenyn och for hem.
Hann gegga ihop rörorna, duscha och göra mig klar medans liten sov och sen var vi alla redo för kalas och gick till grannarna!

Firade med bybor/grannar dubbelt upp, helt perfekt i min smak!
Lagom med alkohol
Supergod mat
Vakna nöjda barn
Mys och surr
Lite raketer&rislampor


Gott nytt år nu allihopa!
Hoppas det blir ett år av glädje och medgång.
Vi startade året med att få 2 lamm, så jävla söta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar