måndag, februari 3

10 timmar

I lördags fick vi äntligen skämma bort Jänet med hennes 30års present; spaa äta middag och bara umgås.
10 timmars lyxig tid med mina absolut närmaste damer, utan barn, utan respektive, utan nån annan alls!

Heeelt fantastiskt och så jävla mysigt roligt och underbart på alla sätt och vis.
Härligt spa med utebubbel te frukt massa surr ett glas vin och lite innebubbel innan vi gjorde oss redo för middag.

Middagen blev på Bashiras, jag önskar att servitrisen inte varit så jävla påflugen och stressad för då hade mitt 3e besök där äntligen varit "felfritt"!
Tror hon kom 10-15 gånger till vårat bord, och inte för att fråga om allt smakade bra eller vara trevlig utan för att plocka undan tallrikar medans vi i princip åt, och glas medans vi drack och skynda fram nåt beslut om efterrätt, och då var de inte ens kö eller fullsatt? Och hälften av gångerna var vi mitt i en diskussion och ignorerade henne och hoppades hon skulle fatta, men ni ska inte tro att hon kände de och gick utan knäppte händerna som lucia ungefär och stod kvar och lyssnade tills vi avbröt för att kolla vad hon ville den här gången.
Tuuur för dom att dom har utsökt mat och ännu godare såser och röror till maten!

Vi tog efterrätt och kaffe/te på Pause istället, mest bara för att få fortsätta umgås och slippa bli stressade!

Hem kom jag till en sovande liten och vaken stor och hann knappt lägga huvet på kudden innan jag somnade!
Bra betyg på dagen de när man bara somnar utan att behöva varva ner eller se tv eller nåt!

Jag älskar er.

4 kommentarer:

  1. Lillasyster Eriksson3 februari 2014 kl. 22:22

    Åh va mysig för er, och välförtjänt för er allihopa!!

    /Emmis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst! Tack så mycket å hoppas de är bra med dig!! Kram

      Radera
  2. Tack för världens mysigaste dag!
    Älskar er <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Grym dag de skulle bi som sagt gjort minst en gång/månad! ♥♥

      Radera