lördag, februari 15

Meen vilken date vi va på igår ;)
Middag på Innefickan, kulinariskt och snyggt och rackarns så gott!
Sen såg vi Hundraåringen!
Fantastisk film!
Jag, eller rättare sagt vi, gillar oftast inte svenska filmer, men dra mig baklänges vad vi skrattade!
Det var så jäkla roligt!
Gå och se!


Myyys. ♥
Och lilleman fick hänga här hemma med farmorn.
Smög förbi och hängde undan jackan när vi kom hem, kikade in mot spjälsängen, och vem står där på alla 4 och flinar åt mig om inte mitt lilla hjärta!
Kunde givetvis inte motstå och plockade upp han och kraaamaaade om han hårt och länge!
Att en kväll isär kan kännas så länge?
Appropå länge så for jag på jobbet idag 7.30 och kom hem 21, omänskligt länge isär... han sover ju givetvis så jag har bara fått pussa på han liiite medans jag lyfte över han till sin säng!
Dom sov så sött rygg mot rygg här när jag kom hem!

Älskar!!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar