fredag, februari 7

märkligt

När jag va hos tandläkarn sist så frågade hon om jag upplevt ilningar i tänderna osv, jag svarade nej, för de har jag inte!
Dock sen jag blev gravid så har jag fått jätte känslig övergång mellan tand och tandkött på överkäkens hörntänder, märkligt och det känns bara när man pillar där!

Iaf så fick jag en tandkräm mot ilningar mm som skulle råda bot på de!
Och det gjorde det ju... meeen sen när denna supertandkräm tog slut och det kändes bra igen så vad händer?
Jo hela munnen ilar ju istället då?
Vilken crappy bieffekt!

Fast tjurig som jag är så köpte jag ju ingen ny supertandkräm som kostar skjortan och tydligen inte är så bra i längden ändå då, och skam den som ger dig nu är munnen som vanligt igen!

Märkligt... fast samtidigt inte.
Dom vet ju hur dom ska tjäna pengar helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar